تحریف کتب اهل سنت
» سرشکستن حضرت زین العابدین علیه السلام در عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام
» آیا مواسات وهن است
» لطمه
» همدردی یا وهن
» اشکال از نحوه عزاداری نگیرید
» نسب عمر
» روایت ابوبكر و عمر و پیروان آنها مشرك هستند
» آیا عمر خطاب همسر حضرت ام‌کلثوم(سلام الله علیها) است؟
» پروژه تحريف کتب اهل سنت+تصوير (قسمت اول)
» روايت «وَأَنْتَ خَلِيفَتِي فِي كُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ بَعْدِي» با سند معتبر + تصوير كتاب
» بیعت عمر با امیرالمومنین (علیه السلام) در غدیر خم
» تحریف کتب اهل سنت
» سوتی کتاب اهل سنت
» روايت « لو لا علي (ع) لهلک عمر » در چه منابعي آمده است؟
» اعترافات عمر درباره امير مؤمنان على(عليه السلام)
» عمربن خطاب
» به راستی چه كسي پيامبر را شهيد كرد؟
» محتوای سوره حمد
» اَصحاب عَقَبَه:
» شجره ملعونه در قرآن
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 82093
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پیوندهای وبگاه
» gps ماشین ردیاب
» دیلایت فابریک
» جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و آدرس hadiseslam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها
تحریف کتب اهل سنت
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در سه شنبه 13 آبان 1393برچسب:, |

تحریف کتب اهل سنت+اسناد تصویری

متاسفانه هر روز شاهد این هستیم که کتب اهل سنت،یکی پس از دیگری،به دست وهابیون تحریف شده و خیلی راحت،هر مطلب یا روایتی خلاف عقیده خود ببینند،بلافاصله آنرا حذف می کنند!!

 تحریف شماره 1:
حذف بدعت های عمر
 متن  کتاب تاریخ الخلفاء سیوطی  قبل از تحریف چنین بوده است: که عمر اولین کسی بود که متعه را حرام کرد (دقیقا مخالف ادعای اهل سنت که می گویند پیغمبر متعه را حرام کرد و عمر این تحریم را به کسانی که نمی دانستند گوشزد کرد) ولی در چاپ های بعدی این متن از این کتاب حذف شده است
 
 
 
 

تحریف شماره 2تحریف در صحیح بخاری + تصویر

اینجا بخاری حدیثی را درباره متعه (ازدواج مؤقت) نقل میکند که ترجمه کامل آن را برای شما میگذاریم :عمران بن حصین میگوید : آیه متعه در کتاب خدا نازل شد وما این کار را با رسول خدا (ص) انجام دادیم وآیه ای در تحریم آن نازل نشد وتا وقتی که نبی اکرم (ص) از دنیا رفتند آن را منع نکردند , بعد یک مردی آمد وبه رأی خودش عمل کرد , محمد بن اسماعیل بخاری گفت : میگویند أو عمر بود " )

توضیح :آنجا که میگوید : " یک مردی آمد وبه رأی خودش عمل کرد "منظورش این است که : یک مردی آن را (ازدواج مؤقت را) حرام کرد وآن جائی هم که میگوید : " محمد گفت : میگویند أو عمر بود "یعنی : محمد بن اسماعیل بخاری (صاحب خود کتاب) گفت : او عمر بوده است

حالا نکته اینجا است که متاسفانه وبرای حفظ آبروی عمربن الخطاب و مخالفت کردن او با خدا و رسول، آمده اند در چاپهای جدید این جمله را که: " محمد گفت : میگویند أو عمر بود "برداشته اند :دقت کنید:

دار احیاء التراث العربی  بیروت
 
 
 
 
 
دار الکتب العلمیة - بیروت
 
 
 
 
دار المعرفة بیروت
 
 
 
 
 

به وهابیت تبریک عرض میکنیم چون که دین ومذهبشان بر تحریف ودروغ وعوام فریبی بنا شده است

تحریف شماره3

حاشیه شیخ فقیه أحمد بن محمد الصاوی المالکی متوفای 1241 هـ  بر( تفسیر الجلالین) ، چاپ دار احیاء التراث العربی در بیروت ، چاپ أول 1419 هـ تحقیق : محمد عبدالرحمن المرعشلی دقت کنید به عبارت که:این عالم اهل تسنن چه جور وهابی ها را صریحا به خوارج تشبیه میکند ومیگوید آنها دروغگو هستند , وشیطان بر آنها چیره شده است , وآنها حزب شیطان هستند , وخدا را از یاد بردند وبازنده هستند !! أز خدا میخواهیم که شر اینها را کم کند
 
 
 
 
 
 
 
حال با هم نسخه جدید و تحریف شده را ببینیم که نظر این عالم را درباره وهابی ها که در حجاز جنایت می کنند و خون مسلمین را حلال می دانند را حذف کرده اند.دقت کنید:
 
 
 
 

به همین راحتی حذف شد!!

تحریف شماره 4

تحریف زیارت عالم اهل سنت از قبر پیامبرص

شیخ عبدالرحمن بن اسماعیل صابونی از یزرگان اهل سنت به شمار می رود .وی کتابی مختصر به نام "عقیدة السلف اصحاب الحدیث" یا"الرسالة فی اعتقاد اهل السنه و اصحاب الحدیث و الائمه"نوشته است که در این کتاب به بیان آراء و عقائد اهل سنت پرداخته است.
وی در مقدمه انگیزه نوشتن این کتاب را اینگونه شرح داده است :

هنگاهی که در راه زیارت خانه خدا و زیارت قبر پیامبر اکرم (ص){به عبارت زیارت قبر پیامبر دقت کنید } به آمل و منطقه گیلان رسیدم ،برادران دینی ام از من خواستند تا کتابی درباره اصول دین بنویسم که در آن استدلالات علماء گذشته ذکر شده باشد.....از آنجا که نویسنده این کتاب فردی معروف و معتبر است محقق وهابی، در این جا و فقط در پاورقی، عقیده خود را مطرح کرده و نوشته :بهتر این بود که نویسنده کتاب به جای زیارت قبر پیامبر ،به زیارت مسجد پیامبر اشاره می کرد....دقت کنید:

 

 

 

 

 

اما در چاپ های بعد این کتاب،زیارت قبر رسول الله را حذف کردند(یعنی جمله زیاره قبر نبیه ص) را حذف کردند و زیارت مسجد پیامبر را جایگزین کردند(زیاره مسجد نبیه) و در پاورقی نوشتند:در متن اصل کتاب عبارت "زیارت قبر نبیه " بوده ولی این مطلب خطا است زیرا آنچه که مشروع است زیارت مسجد پیامبر است نه زیارت قبرشان .....
چقدر راحت به کتاب عالم اهل سنت،دستبرد زدند.!!

 

 

 

به همین راحتی زیارت قبر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) از قاموس اعتقادات اهل سنت حذف شد.

تحریف شماره 5

در منابع مختلف اهل سنت نقل شده که عمربن الخطاب بر سر منبر پیامبر خدا در مسجد،بادمعده خارج می کرد.اما بعدها برای احترام عمربن الخطاب،کتاب را دستکاری کردند و مطلب را حذف کردند تا کسی از شیعیان به اهل سنت نگویند که چرا عمربن الخطاب بر سر منبر از خود بادمعده خارج می کرد.

المدائنی قال:بینا عمربن الخطاب رضی الله عنه علی المنبر اذ احس من نفسه بریح خرجت منه،فقال:ایهاالناس، انی قد مئلت بین ان اخافکم فی الله و بین ان اخاف الله فیکم،فکان ان اخاف الله فیکم احب الی،الا و انی قد فسوت و هانذا انزل لاعید الوضوء مدائنی می گوید:  عمر بر روی منبر بود احساس کرد که بادی از او خارج شده. گفت ای مردم من مخیر شدم بین اینکه از شما بترسم  و یا اینکه از خدا بترسم . پس ترجیح دادم که از خدا بترسم پس بدانید که بر روی منبر،بادی از من خارج شده و الان برای تجدید وضو از منبر پایین می آیم. عیون الاخبار ابن قتبة دینوری  جلد 1  کتاب السؤود ص267

 

 

 

همین مطلب را ماوردی بصری در کتاب ادب الدنیا والدین نقل کرده است:الماوردی البصری الشافعی، أبو الحسن علی بن محمد بن حبیب (متوفاى450هـ)، أدب الدنیا والدین ، أدب الدنیا والدین ، ناشر: دار الکتب العلمیة ـ بیروت، الطبعة : الأولی، 1407هـ  1987م.

 

 

 

اما این مطلب را در چاپ های بعدی به خاطر حفظ آبروی عمر،حذف کردند.

 

 

 

 

6- تحریف روایت کمربند خدا در صحیح بخاری!

در کتاب صحیح بخاری(صحیح ترین کتاب اهل سنت بعد از قرآن)،روایتی وجود دارد که نشان می دهد خداوند ایشان، کمربند، بندتمبان یا همان گره بندشلوار دارد:
4830 - حَدَّثَنَا خَالِدُ بْنُ مَخْلَدٍ حَدَّثَنَا سُلَیْمَانُ قَالَ حَدَّثَنِی مُعَاوِیَةُ بْنُ أَبِی مُزَرِّدٍ عَنْ سَعِیدِ بْنِ یَسَارٍ عَنْ أَبِی هُرَیْرَةَ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ عَنْ النَّبِیِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ قَالَ خَلَقَ اللَّهُ الْخَلْقَ فَلَمَّا فَرَغَ مِنْهُ قَامَتْ الرَّحِمُ فَأَخَذَتْ بِحَقْوِ الرَّحْمَنِ فَقَالَ لَهُ مَهْ قَالَتْ هَذَا مَقَامُ الْعَائِذِ بِکَ مِنْ الْقَطِیعَةِ قَالَ أَلَا تَرْضَیْنَ أَنْ أَصِلَ مَنْ وَصَلَکِ وَأَقْطَعَ مَنْ قَطَعَکِ قَالَتْ بَلَى یَا رَبِّ قَالَ فَذَاکِ... از پیامبر روایت شده: وقتی خدا همه خلق را آفرید . رحم بلند شد و ایستاد و محکم بند تمبان خدا گرفت! و خدا به او گفت: که چرا بند تمبان مرا گرفتی!؟ رحم گفت: من از قطع رحم به تو پناه میبرم.خدا به او میگوید: آیا راضی نیستی که هرکه قطع رحم کند من با او قطع میکنم ؟ رحم گفت: راضی شدم و بند تمبان خدا را رها کرد.صحیح بخاری ج3ص292 مکتبه سلفیه کتاب التفسیر سوره محمدص آیه (( وتقطعوا ارحامکم))
{الحقو} همان طور که علمای بزرگ اهل سنت گفته اند،همان گره بند شلوار است.دقت کنید:قوله : ( فأخذت ) : .... وقال عیاض : الحقو معقد الإزار .. {حقو} گره بند شلوار است.
فتح الباری شرح صحیح بخاری ج8ص445 چاپ دار المعرفة للطباعة والنشر ــ پاورقی الموطا امام مالک ج1ص222 دار إحیاء التراث العربی ـــ شرح صحیح مسلم نووی ج7ص3 دار الکتاب العربی ـــ عمده القاری ج19ص172 دار إحیاء التراث العربی ــــ لسان العرب ابن منظور ج14ص190 ــــ پاورقی کنزالعمال ج6 ص548 مؤسسة الرسالة
اما وهابیون،که خداوند ایشان،موفرفری،و یک جوان ریش درنیاورده ی الاغ سوار هست،از اینکه خدایشان،بندتمبان داشته باشد،خجالت کشیدند و مثل همیشه،قیچی به دست به جان کتب حدیثی اهل سنت افتادند و آن جایی که در روایت نشان می داد خداوندشان،بندتمبان یا همان گره بندشلوار دارد را حذف کردند!
دقت کنید به کتاب صحیح بخاری،قبل از تحریف:(چاپ دار ابن کثیر)

 

 

 

چاپ طبعه سلفیه

طبعة الدکتور مصطفى دیب البغا ( الاشعری )

 

 

 

 

 

چاپ مکتبه الرشد

 

اما چاپ تحریف شده توسط وهابیون و حذف گره بندشلوار خدای وهابیون:

 

 

 

7- تحریف روایت مهدی علیه السلام

حافظ أبی عبد الله نعیم بن حمَّاد شیخ و استاد بخاری در کتاب " الفتن" می گوید :
عن ابن سیرین قیل له المهدی خیر أو أبو بکر وعمر رضی الله عنهما ؟ قال هو أخبر منهما ویعدل بنبی .
به ابن سیرین گفته شد : مهدی(علیه السلام) بهتر و برتر است یا ابی بکر و عمر ؟
ابن سیرین پاسخ داد : او (مهدی علیه السلام) از هر دوی آنها بهتر و برتر است و معادل یک پیامبر می باشد .

کتاب الفتن ، ص 356 ح1027

جناب سیوطی نیز در کتاب " العرف الوری فی اخبار المهدی " شبیه همین روایت را چنین آورده و می گوید:
وأخرج (ک) أیضا من طریق ضمرة [عن ابن شوذب] عن محمد بن سیرین: ((أنه ذکر فتنة تکون , فقال: إذا کان ذلک فاجلسوا فی بیوتکم حتى تسمعوا على الناس بخیر من أبی بکر وعمر رضى الله عنهما , قیل: [یا أبا بکر] خیر من أبی بکر وعمر؟ ,قال: قد کان یفضل على بعض [الأنبیاء] .
قلت: هذا إسناد صحیح

ضمره نقل می کند که ابن سیرین بیان کرد فتنه ای اتفاق می افتد و گفت : پس هر وفت آن فتنه اتفاق افتاد ، در خانه تان بنشینید تا اینکه صدای کسی را بشنوید که از ابی بکر و عمر بهتر و برتر است .
گفته شد : ای ابابکر ! آیا او از ابوبکر و عمر بهتر است ؟
ابن سیرین گفت : او بر بعضی از انبیاء نیز برتری دارد .(سیوطی) می گویم : سند این روایت صحیح است .

العرف الوردی فی أخبار المهدی ، ص 118،دارالکتب العلمیه - بیروت - لبنان
اما جناب علامه حسین بن محمد بن الحسن الدیار بکری همین روایت را از نعیم حماد نقل می کند،اما دستان امانت دار ایشان،قسمت آخر روایت را تحریف می کند و عبارت"مهدی(ع) معادل یک پیامبر می باشد" را حذف می کند!!


به وهابیت تبریک عرض میکنیم چون که دین ومذهبشان بر تحریف ودروغ و عوام فریبی بنا شده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...